Merchandising w sklepie

Offline

Kompetentna obsługa klienta i zarządzanie zapasami — podobnie sprzedawcy detaliczni rozszerzają również operacje na froncie offline za pomocą sztucznej inteligencji. Na przykład firma Lowe's, globalna marka detaliczna, wprowadziła do swoich sklepów ruchomego robota LoweBot, napędzanego sztuczną inteligencją, aby pomagać klientom. Może odpowiedzieć na wiele podstawowych pytań, które klient może zadać, w różnych językach. Jest również w stanie śledzić stany magazynowe w sklepie i odpowiednio aktualizować oraz prosić personel o uzupełnienie zapasów.

Bezproblemowa obsługa klienta – Gigant kawowy Starbucks niedawno wdrożył swój innowacyjny, konwersacyjny system zamawiania oparty na sztucznej inteligencji – My Starbucks Barista, który umożliwia klientom składanie spersonalizowanych zamówień za pomocą poleceń głosowych lub wiadomości, gdy są poza domem lub w drodze do domu. Ta najnowsza technologia marki zapewnia niezrównaną szybkość i wygodę oraz zmienia sposób, w jaki klienci wchodzą w interakcję ze Starbucks za pośrednictwem swoich telefonów. Na wiele pytań odpowie zarządzanie cenami szkolenie. Podobnie Sephora, marka zajmująca się pielęgnacją urody i skóry, uruchomiła chatbota opartego na sztucznej inteligencji o nazwie Color IQ, który dostarcza klientom spersonalizowane zalecenia dotyczące makijażu, zanim spróbują jakichkolwiek próbek, skanując twarze.

W zamknięciu

Powyższe przykłady wyraźnie pokazują, w jaki sposób sztuczna inteligencja przekształca procesy sprzedaży detalicznej pod każdym kątem i całkowicie zmienia sposób, w jaki konsumenci robią zakupy online i offline. Te innowacje wskazują, że potęga sztucznej inteligencji pomaga sprzedawcom poprawić wrażenia klientów, oferując im najwyższy komfort i wygodę, jakich nikt by sobie nie wyobrażał kilka lat temu. Sztuczna inteligencja już udowodniła, że jest narzędziem zmieniającym Nieodłącznym elementem szkoleń są przerwy kawowe - https://gastro-crew.pl/catering-konferencje-warszawa/.